TANFOLYAMOK

Tanfolyamaink elsősorban a repülőgép-szerelők Part-66 B1 és B2 típusjogosításainak megszerzéséhez, és újabb típusokra való kiterjesztéséhez szükségesek. Kínálatunkban B737CL/NG, B757, B767, A320, CRJ 100/200 és Q400 típustanfolyamok szerepelnek.

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓ

Ide kattintva kaphat általános információkat a tanfolyamokról.

KERESÉS

A kereső segítségével válasszon típustanfolyamaink közül, nézze meg részletes ismertetőnket, és kérjen tőlünk ajánlatot!

Kérjük írjon emailt, ha az Ön által keresett tanfolyam nem található a felsoroltak között: info@aerok.hu

Repülőgéptípus:
Part-66 kategória:
A képzés igényelt szakasza:

Course title

FOKKER F70/100 (RRD Tay) for easa PART-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning Fokker F70/100 (RRD Tay) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: Fokker 70/100
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOMBARDIER Cl-600-2b19 (ge cf34)  for EASA part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier CL-600-2B196 (GE CF34) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: CRJ-100/200
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOMBARDIER Cl-600-2b19 (ge cf34)  for EASA part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier CL-600-2B19 (GE CF34) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B2 qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: CRJ-100/200
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOMBARDIER Cl-600-2b19 (ge cf34)  for EASA part-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier CL-600-2B19 (GE CF34) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: CRJ-100/200
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 767-200/300 (GE CF6, PW JT9, PW4000) for EASA Part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 767-200/300 (GE CF6, PW JT9D, PW4000) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B1 qualification are competent to carry out.

 

 

Repülőgéptípus: B767
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 767-200/300 (GE CF6, PW JT9, PW4000) for EASA Part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 767-200/300 (GE CF6, PW JT9D, PW4000) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B2 qualification are competent to carry out.

 

 

Repülőgéptípus: B767
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 767-200/300 (GE CF6, PW JT9, PW4000) for EASA Part-66 Category C aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning the 767-200/300 (GE CF6, PW JT9D, PW4000) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out.

 

Repülőgéptípus: B767
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 757-200/300  (PW2000, RR RB211) vs. B767-200/300 (GE CF6) for easa Part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 757-200/300 (PW2000, RR RB211) type aircraft as compared to Boeing 767-2/300 (GE CF6) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B1 qualification are competent to carry out.

 

 

Repülőgéptípus: B757
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 757-200/300  (PW2000, RR RB211) vs. B767-200/300 (GE CF6) for easa Part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 757-200/300 (PW2000, RR RB211) type aircraft as compared to Boeing 767-2/300 (GE CF6) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B2 qualification are competent to carry out.

 

 

Repülőgéptípus: B757
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 757-200/300 (PW2000, RR Rb211) for EASA Part-66 Category C aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 757-200/300 (PW2000, RR RB211) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category C qualification are competent to carry out.  

 

 

Repülőgéptípus: B757
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 757-200/300 (PW2000, RR Rb211) for EASA Part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 757-200/300 (PW2000, RR RB211) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B1 qualification are competent to carry out. 

 

 

Repülőgéptípus: B757
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 757-200/300 (PW2000, RR Rb211) for EASA Part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification Training (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 757-200/300 (PW2000, RR RB211) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B2 qualification are competent to carry out. 

 

 

Repülőgéptípus: B757
Part-66 kategória: B1 & B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 
 

Course title

BOMBARDIER  DHC-8-400 (PWC150) for EASA part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier DHC-8-400 (PWC150) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: Q400
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOMBARDIER  DHC-8-400 (PWC150) for EASA part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier DHC-8-400 (PWC150) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B2 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B767
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOMBARDIER  DHC-8-400 (PWC150) for EASA part-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning Bombardier DHC-8-400 (PWC150) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: Q400
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) for easA PART-66 Category B1 aircraft mechanic Qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning of Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) for easA PART-66 Category B2 aircraft mechanic Qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning of Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B2 qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) for easA PART-66 Category C aircraft mechanic Qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation (EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 737-600/700/800/900 (CFM 56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 737-600/700/800/900 (CFM56) vs. BOEING 737-300/400/500 (CFM56) for EASA Part-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning the Boeing 737-600/700/800/900 (CFM 56) type aircraft differences vs. B737-300/400/500 (CFM56) in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category C qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Boeing 737- 300/400/500 (CFM56) VS Boeing 737- 600/700/800/900 (CFM56) for EASA part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning the differences of Boeing 737-300/400/500 (CFM 56-3C) type aircraft as compared to Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56-7B) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Boeing 737- 300/400/500 (CFM56) VS Boeing 737- 600/700/800/900 (CFM56) for EASA part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning the differences of Boeing 737-300/400/500 (CFM 56-3C) type aircraft as compared to Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56-7B) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Part-66 Category B2 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 737-300/400/500 (CFM56) for EASA Part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Boeing 737-300/400/500 (CFM56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

BOEING 737-300/400/500 (CFM56) for EASA Part-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Boeing 737-300/400/500 (CFM56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B2 qualification are competent to carry out.

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

BOEING 737-300/400/500 (CFM56) for EASA Part-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning Boeing 737-300/400/500 (CFM 56-3C) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Part-66 Category C qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

BOEING 737-300/400/500 (CFM56) for EASA Part-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning the differences of Boeing 737-600/700/800/900 (CFM56) type aircraft as compared to Boeing 737-300/400/500 (CFM56) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 - Category B1 qualification are competent to carry out. 

 

Repülőgéptípus: B737
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) vs. Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM56, IAV V2500) for EASA PART-66 CategoryB2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) type aircraft as compared to Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM56, IAE V2500) type aircraft in such detail that enables aircraft technician, who pass the end-of-theoretical training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EU) 1321/2014 Annex III (Part-66) Category B2 qualification are competent to carry out. 

 

Repülőgéptípus:
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) vs. Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM56, IAV V2500) for EASA PART-66 CategoryB1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) type aircraft as compared to Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM56, IAE V2500) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EU) 1321/2014 Annex III (Part-66) Category B1 qualification are competent to carry out.

Repülőgéptípus:
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) for EASA PART-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A330 (GE CF6, PW 4000, RR RB 211 Trent 700) type aircraft in such detail that enables aircraft technician, who pass the end-of-theoretical training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EU) 1321/2014 Annex III (Part-66) Category B2 qualification are competent to carry out.

 

Repülőgéptípus:
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Airbus A330 (GE CF6, RR RB 211 Trent 700, PW 4000) for EASA PART-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A330 (GE CF6, PW 4000, RR RB 211 Trent 700) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EU) 1321/2014 Annex III (Part-66) Category B1 qualification are competent to carry out. 

 

Repülőgéptípus:
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Airbus a318/A319/A320/A321 (CFM56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) for EASA PART-66 Category C aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 1

Category C

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A318/319/320/320 (CFM56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-training exam, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category C qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: A320Family
Part-66 kategória: C
Képzés szakasza: Elméleti tanfolyam
 

Course title

Airbus a318/A319/A320/A321 (CFM56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) for EASA PART-66 Category B1 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B1

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM 56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B1 qualification are competent to carry out. 

 

Repülőgéptípus: A320Family
Part-66 kategória: B1
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 

Course title

Airbus a318/A319/A320/A321 (CFM56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) for EASA PART-66 Category B2 aircraft mechanic qualification (THEORETICAL AND PRACTICAL TRAINING)

Level and Category

Regulation(EC) 2042/2003 Annex III - Appendix III - Level 3

Category B2

 

Training Objectives:

To provide training concerning Airbus A318/A319/A320/A321 (CFM 56) & Airbus A319/A320/A321 (IAE V2500) type aircraft in such detail that enables aircraft mechanics, who pass the end-of-theoretical training exam and practical training assessment, to carry out on the above mentioned aircraft types all the tasks that persons holding a Regulation (EC) 2042/2003 Annex III (Part-66) – Revision May 2012 – Category B2 qualification are competent to carry out. 

 
Repülőgéptípus: A320Family
Part-66 kategória: B2
Képzés szakasza: Elméleti és gyakorlati képzés
 
TELEFON: +36 1 280 8701
AEROK OKTATÁSI KÖZPONT CÍME
1191, BUDAPEST, Üllői út 200. II. em
(GANZ Műszer Irodaház)
LEVELEZÉSI CÍM
AEROK Repülésműszaki Oktató és Szolgáltató Kft.
1107 Budapest, Somfa köz 12. VI. emelet 20.
2016.05.06
Az AEROK Kft. az év második felében is szeretne lehetőséget biztosítani Part-66 alapvizsgák letételére magyarországi helyszínen. A vizsgáztatást a német Aero-Bildung Aviation Training Center (www.aero-bildung.de) végzi. Cégünk a toborzásban segít, és a helyszínt biztosítja.   A vizsgaprogram lehetőséget ad a B1.1 Tubine Engine kategória megszerzéséhez szükséges modulvizsgák letétele mellett a B2 Avionics és a B1.3 Helicopter with Turbine Engine kategóriák, valamint B1.1 kategóriával rendelkezők számára a B2 kategóriára való kiterjesztéshez szükséges modulvizsgák teljesítésére is.   A vizsgáztató szervezet a vizsgán túlmenően - segítendő a sikeres felkészülést – az összes modulhoz oktatási anyagot (elektronikusan, pdf fájl formátumban), és néhány modul kivételével on-line oktatási program hozzáférést, valamint vizsgát megelőző konzultációt is biztosít. Fontos tudni, hogy a konzultáció nem számít oktatásnak, ezért a szakszolgálati engedély megszerzéséhez szükséges gyakorlati tapasztalati idő meghatározásához a kínált szolgáltatás csak vizsgaként vehető figyelembe.   Az oktatási anyagok, a vizsgát megelőző konzultáció és a vizsga nyelve is angol.   A vizsgákat megelőző konzultáció és a vizsgák helyszíne: AEROK Oktatási Központ, 1191 Budapest, Üllői út 200. – Ganz Műszer irodaház, 2. emelet   Pontos információk a vizsgaidőpontokról és az árakról a mellékelt táblázat megtalálhatóak. Ebben szerepelnek olyan közös modulok, melyek több kategóriához is szükségesek, illetve vannak csak egy-egy meghatározott kategóriájú szakszolgálati engedély megszerzéséhez szükségesek.   Az egyes modulvizsgák lebonyolításának feltétele, hogy legalább nyolc jelentkező legyen. Az Aero-Bildung ebben az évben ehhez a minimális létszámhoz mindenképpen ragaszkodik.   Sajnos sikertelen vizsga előfordulhat, de ennek pótlása lehetséges 100 EUR díj megfizetése mellett (ahol teszt és esszé típusú vizsgát is kellett tenni, csak a sikertelen részt kell megismételni – ezeknek is külön-külön 100 EUR a díja.). A sikertelen vizsga ismétlése a Part-66 szabályai szerint - alapesetben - legkorábban 90 nap várakozási idő után lehetséges. Az AEROK Oktatási Központban az adott pótvizsgát minden olyan alkalommal le lehet tenni, amikor vizsgáztató szervezet bármely modulból vizsgát tart. Ezen felül egy külön dátum (április 22.) is be van tervezve csak pótvizsgázásra.   Kérjük, hogy modulvizsga igényekkel kapcsolatban Vörös Gábor AEROK oktatási vezetőt keressék a következő elérhetőségeken: E-mail: gabor.voros@aerok.hu, mobil: +36306027197.   A jelentkezést kérjük e-mailben elküldeni lehetőleg 2016. július 22-ig. A jelentkezéseket később is fogadjuk, de fennállhat a veszélye, hogy ha nincs meg szükséges létszám, akkor a német partner törli a programból a vizsgát.   További felvilágosítással is szívesen állunk rendelkezésükre a megadott elérhetőségeken.   A vizsgák időpontjai letölthetőek az alábbi képre kattintva pdf formátumban:  
2016.04.15
Az induló tanfolyamok legfontosabb jellemzői:   Boeing 737-600/700/800/900 (CFM-56) B1 Type Course ELMÉLETI TÍPUSTANFOLYAM Időpont: 2016. május 17. ÷ június 24. Tanfolyami díj: 2400 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt) Időtartam: 199 oktatási óra / 29 nap Az oktatás nyelve: angol   GYAKORLATI TÍPUSTANFOLYAM Tervezett időpont: 2016. június 27. ÷ július 08. Tanfolyami díj: 2035 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt) Időtartam: 80 óra / 10 nap   Boeing 737-600/700/800/900 (CFM-56) B2 Differences Type Course From B1 To B2   ELMÉLETI TÍPUSTANFOLYAM Időpont: 2016. július 11 ÷ 14. Tanfolyami díj: 500 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt) Időtartam: 28 oktatási óra / 4 nap, Az oktatás nyelve: angol   GYAKORLATI TÍPUSTANFOLYAM Tervezett időpont: 2016. július 15 ÷ 19. Tanfolyami díj: 640 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt) Időtartam: 22 óra / 3 nap.   A tanfolyamokról további információ olvasható, továbbá azonnal regisztrálni is lehet itt.
2016.02.25
EASA Part-66 alapvizsgák Magyarországi helyszínen 2016-ban is   Az AEROK Kft. idén is szeretne lehetőséget biztosítani Part-66 alapvizsgák letételére magyarországi helyszínen. A vizsgáztatást a német Aero-Bildung Aviation Training Center (www.aero-bildung.de) végzi. Cégünk a toborzásban segít, és a helyszínt biztosítja.   A vizsgaprogram lehetőséget ad a B1.1 Tubine Engine kategória megszerzéséhez szükséges modulvizsgák letétele mellett a B2 Avionics és a B1.3 Helicopter with Turbine Engine kategóriák, valamint B1.1 kategóriával rendelkezők számára a B2 kategóriára való kiterjesztéshez szükséges modulvizsgák teljesítésére is.   A vizsgáztató szervezet a vizsgán túlmenően - segítendő a sikeres felkészülést – az összes modulhoz oktatási anyagot (elektronikusan, pdf fájl formátumban), és néhány modul kivételével on-line oktatási program hozzáférést, valamint vizsgát megelőző konzultációt is biztosít. Fontos tudni, hogy a konzultáció nem számít oktatásnak, ezért a szakszolgálati engedély megszerzéséhez szükséges gyakorlati tapasztalati idő meghatározásához a kínált szolgáltatás csak vizsgaként vehető figyelembe. Az oktatási anyagok, a vizsgát megelőző konzultáció és a vizsga nyelve is angol.   A vizsgákat megelőző konzultáció és a vizsgák helyszíne: AEROK Oktatási Központ, 1191 Budapest, Üllői út 200. – Ganz Műszer irodaház, 2. emelet   Pontos információk a vizsgaidőpontokról és az árakról a mellékelt táblázat megtalálhatóak. Ebben szerepelnek olyan közös modulok, melyek több kategóriához is szükségesek, illetve vannak csak egy-egy meghatározott kategóriájú szakszolgálati engedély megszerzéséhez szükségesek.   Az egyes modulvizsgák lebonyolításának feltétele, hogy legalább nyolc jelentkező legyen. Az Aero-Bildung ebben az évben ehhez a minimális létszámhoz mindenképpen ragaszkodik.   Sajnos sikertelen vizsga előfordulhat, de ennek pótlása lehetséges 100 EUR díj megfizetése mellett (ahol teszt és esszé típusú vizsgát is kellett tenni, csak a sikertelen részt kell megismételni – ezeknek is külön-külön 100 EUR a díja.). A sikertelen vizsga ismétlése a Part-66 szabályai szerint - alapesetben - legkorábban 90 nap várakozási idő után lehetséges. Az AEROK Oktatási Központban az adott pótvizsgát minden olyan alkalommal le lehet tenni, amikor vizsgáztató szervezet bármely modulból vizsgát tart. Ezen felül egy külön dátum (április 22.) is be van tervezve csak pótvizsgázásra.   Kérjük, hogy modulvizsga igényekkel kapcsolatban Vörös Gábor AEROK oktatási vezetőt keressék a következő elérhetőségeken: E-mail: gabor.voros@aerok.hu, mobil: +36306027197.   A jelentkezést kérjük e-mailben elküldeni lehetőleg 2016. március 12-ig.   A jelentkezéseket később is fogadjuk, de fennállhat a veszélye, hogy ha nincs meg szükséges létszám, akkor a német partner törli a programból a vizsgát.   További felvilágosítással is szívesen állunk rendelkezésükre a megadott elérhetőségeken.   A vizsgaidőpontok pdf formátumban letölthetőek az alábbi képre kattintva:
2016.02.26
Ismét indul A320-as B1 és B1-ről B2-re átképző tanfolyam az alábbi paraméterekkel:   AIRBUS A318/A319/A320/A321 (CFM56) & A319/A320/A321 (IAE V2500) PART-66 B1   ELMÉLETI TÍPUSTANFOLYAM Időpont: 2016. április 18. ÷ május 30. Tanfolyami díj: 2350 EUR/résztvevő (ÁFA mentes)   GYAKORLATI TÍPUSTANFOLYAM Tervezett időpont: 2016. május 31. ÷ június 10. Tanfolyami díj: 2250 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt)     AIRBUS A318/A319/A320/A321 (CFM56 & IAE V2500) B2 DIFFERENCES FROM B1 TO B2 TYPE COURSE   ELMÉLETI TÍPUSTANFOLYAM Időpont: 2016. június 13. ÷ 16. Tanfolyami díj: 500 EUR/résztvevő (ÁFA mentes)   GYAKORLATI TÍPUSTANFOLYAM Időpont: 2016. június 17 ÷ 19. Tanfolyami díj: 640 EUR/résztvevő (ÁFA-val együtt)   További részletekért kattintson a tanfolyam nevére!